fredag 13 april 2012

Nu har det gått en tid sedan sist jag lade upp något, så förhoppningsvis så har jag lite att skriva nu.
jag har nästan gjort klart mitt special projekt lite små justeringar kvar men jag slänger upp ett foto för att visa lite :)
                                                                                                   (LSDJ Keyboy)

Lite mer info kommer senare när jag tycker att jag är nöjd med slutresultatet.

Nästa tänkta projekt kommer att bli att bygga en analog synth, inspiration är hämtad från denna sida:


                                                                                (Sound Lab Mini-Synth)

Tanken är att beställa mönsterkortet från dem och sedan leta reda på alla komponenter och bygga lådan själv.
Har dok inte bestämt än när jag ska börja detta projekt.

Det här hittade jag på nätet här om dagen, en väldigt vacker skapelse.

Det är en förstärkare för hörlurar.

Mvh Richard

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar